نماز جمعه اول اسفند در جهرم برگزار می شود

حجت الاسلام دست داده از برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اول اسفندماه در شهرستان جهرم خبر داد.

ححت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:‌ نمازجمعه در شهر شیراز، جمعه این هفته اول اسفند همچون هفته های گذشته برگزار می شود. 

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در این استان فارس، افزود: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا،  13 شهرستان استان در وضعیت آبی و 23 شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و همینطور هماهنگی با وزارت کشور، جمعه این هفته، اول اسفند ماه، در همه شهرستان های استان فارس یعنی در 76 شهر از جمله شهر شیراز، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، نمازجمعه اقامه می شود.

 

حجت الاسلام دست داده عنوان کرد: اکنون نیز وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شرایط کرونایی زرد است و با توجه به ابلاغیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، امکان برگزاری نماز جمعه در این شهر امکان پذیر است.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم همچنین از نمازگزاران خواست با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در این آیین عبادی و سیاسی شرکت کنند.

 

 

کد خبر 1028920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha