هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان برگزار شد

هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به ریاست آیت الله «سید یوسف طباطبائی نژاد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و با حضور «سید محمدرضا موالی زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در استاندرای اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تبریک ایام ماه مبارک رجب و لیله الرغائب گفت: امیدواریم به برکت این ایام و با نظر لطف حضرت صاحب الزمان(عج) شاهد روزهای آخر عمر ویروس کرونا باشیم و شرایط به حالت طبیعی برگردد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی کشور ویژه استان اصفهان در ماه گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در نشست گذشته شورای فرهنگ عمومی کشور، گزارش فعالیت های شورای استان اصفهان و طرح ها و ایده های این شورا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و همچنین استاندار اصفهان مطرح شد.

 

وی با بیان اینکه 3 مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در شورای کشور نیز تصویب شد که برای اجرا به کل استان های کشور ابلاغ شود، گفت: رصدخانه فرهنگی اجتماعی، سند ارتقاء و توسعه کارکرد مساجد و تشکیل 9 کارگروه تخصصی در ذیل شورای فرهنگ عمومی، ایده های شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان هستند که در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شد و برای اجرا به همه استان های کشور ابلاغ می شود.

 

حجت الاسلام معتمدی به تشکیل منظم 9 کارگروه تخصصی در یک ماه گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: اهتمام ویژه اعضای این شورا برای تشکیل این کارگروه ها ستودنی است و به طور یقین این کارگروه ها در ادامه فعالیت شورای فرهنگ عمومی ثمرات فراوانی خواهد داشت.

 

گفتنی است هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با حضور «سید محمدرضا موالی زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، آیت الله «سید یوسف طباطبائی نژاد» نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اصفهان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، «عباس رضایی» استاندار اصفهان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و سایر اعضا در استانداری اصفهان برگزار شد.

کد خبر 1028929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha