تحقق وعده مسئولین مازندران در خصوص ایجاد ساختمان اداری بنیاد مهدویت مورد انتظار است

حجت السلام محمدی لائینی به مشکل ساختمان اداری و کمبود بودجه بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اشاره کرد وگفت: تحقق وعده مسئولین مازندران در خصوص ایجاد ساختمان اداری بنیاد مهدویت مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز(30بهمن) در نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران ضمن قدردانی از عملکرد این بنیاد با اشاره به اینکه ایجاد فضایی برای بنیاد مهدویت ضرورت دارد، گفت: استفاده از ظرفیت اوقاف شاید موثر باشد اما باید بیشتر پیگیر شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زیبنده نیست بنیاد مهدویت دغدغه اجاره و هزینه آب و برق را داشته باشد، اظهار کرد: مدیرکل اوقاف و امورخیریه بررسی کند در موقعیت های حرم امامزادگان شهر ساری چنانچه در بحث امامزادگان جای مناسبی از نظر موقعیت شهری و وسعت مکانی وجود دارد  در اختیار بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران قرار داده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید فکر اساسی برای ایجاد مکان مستقل داشته باشیم، افزود: اقدام برای واگذاری یک زمین به این بنیاد انجام شده است اما تا زمان تحقق این موضوع، تلاش شود مکان مناسبی در امامزادگان ساری به این بنیاد اختصاص داده شود.

 

 وی بیان کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اقدامات شایسته ای در بحث تالیف و انتشار کتاب با موضوع مهدویت و انتظار و ... انجام داده که می بایست این تولیدات در دسترس همگان قرار داده شود.

کد خبر 1028944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha