انتخاب فرد اصلح اصل مهم در انتخابات است

شاهکویی به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح اصل مهم در انتخابات است و مردم در این خصوص باید دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «محمدحسین شاهکویی» امروز(پنجشنبه، ۳۰ بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهارکرد: ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و علی رغم همه دشمنی هایی که جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ما داشته شاهد پیشرفت و توسعه کشور در بخش های مختلف بوده و به دستاوردهای مهمی رسیده ایم.

 

فرماندار تالش افزود: پیشرفت ها و رسیدن به دستاوردهای ارزشمند را مدیون زحمات، فداکاری ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم و مسئولین و خدمتگزاران نظام هستیم.

 

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۱۸۶ پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال در شهرستان تالش افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

شاهکویی با بیان اینکه قانون اساسی خون ‌بهای شهیدانی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا ۵۷ برای پایداری و به ثمر نشستن آن تقدیم شده است، گفت: در ماه‌ های آتی رویدادهای بسیار بزرگ و مهم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور برگزار می شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اقتدار وعظمت ایران اسلامی است، افزود: در انتخابات، انتخاب فرد اصلح باید اصل باشد زیرا افرادی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخب می شود پل ارتباطی بین ملت و دولت است.

 

وی با بیان اینکه بعد از مقام معظم رهبری رییس جمهور بالاترین مقام رسمی کشور است، اضافه کرد: انتخابات پیش رو مهم است و باید دقت و مراقبت شود تا در این انتخابات فرد صالح و شایسته ای انتخاب شود.

 

شاهکویی به فعالیت یکساله ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور، استان و شهرستان در درگیری با این بیماری منحوس اشاره کرد و گفت: در طول یکسال گذشته شاهد رشادت ها و فداکاری های کادر بهداشت و درمان بودیم و به لطف خدا با توجه به نبود منابع مالی در ابتدای کار و مشکلات تحریم و نبود تجهیزات توانسته ایم ویروس را کنترل کنیم.

 

فرماندار تالش ادامه داد: به عنوان سفیران سلامت هم از خود، خانواده و جامعه مراقبت کرده و خطر ویروس را به خانواده گوشزد و از تجمعات جلوگیری و قطع کننده زنجیره انتقال باشیم.

 

وی از شورای آموزش و پرورش تالش خواست تا توجه جدی به دانش آموزان بی بضاعت و افرادی که از تحصیل بازمانده اند را داشته و اعطای تسهیلات برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت را در شورای استان مطرح کند.

 

شاهکویی با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده ۳۰۰ فرهنگی در شهرستان تالش بازنشسته می شوند، خاطرنشان کرد: جذب ۲۶۰ نیروی انسانی جدید به آموزش و پرورش تالش که نیاز مهم شهرستان نیز است باید پیگیری و برآورده شود.

کد خبر 1028965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha