دمای هوا در خراسان رضوی کاهش پیدا می کند

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، با تقویت و گسترش سامانه‌ ناپایدار، دمای هوا در خراسان رضوی کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، با تقویت و گسترش سامانه‌ ناپایدار، طی امروز و فردا علاوه بر افزایش ابر، بتناوب سرعت وزش باد در غالب نقاط استان نسبتا شدید و در مناطقی شدید همراه با گردوخاک با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می شود.

 

همچنین از بعدازظهر امروز تا ساعاتی از فردا در برخی نقاط (به ویژه در نواحی شمال غرب و غرب استان) رگبار پراکنده، در نواحی مستعد با احتمال رعدوبرق و تگرگ رخ خواهد داد ضمن اینکه از امروز در نواحی شمالی استان، کاهش دما آغاز شده که انتظار می رود با گسترش جریانات شمالی این روند تا روز دوشنبه در سطح استان ادامه یابد.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۱+ درجه سانتیگراد سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا در شهر مشهد به ترتیب ۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز پنج شنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید و در برخی نقاط توام با گردوخاک، در ساعات شب رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرمترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۹درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1028972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha