سرباز زینت کشور و چشم بیدار ولایت است

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: سرباز زینت کشور و چشم بیدار ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، مراسم تحلیف اولین دوره آموزشی سربازان در مرکز آموزش «شهید فخری زاده» با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام امت با تبریک فرا رسیدن مبارک ماه رجب و خیر مقدم به مسئولان حاضر بویژه فرماندار شهرستان پردیس بیان داشت:سربازان در سراسر جهان دارای منزلت و شأن خاصی هستند و در احادیث ما سرباز زینت کشور و چشم بیدار ولایت است.
وی با اشاره به اینکه لباس سربازی بسیار مقدس و قابل احترام است بیان داشت: شما در این برهه از زمان لباس سربازی امام زمان (عج الله ) را با ایمان و علاقه بر تن کرده اید و تحت ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا پرچمدار جبهه مقاومت در برابر استکبار و استعمارگران نوین جهانی هستید.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه از امنیت به عنوان رکن اصلی برنامه ریزی های کلان در کشور نام برد و گفت: ایران اسلامی بواسطه جایگاه ویژه ای که در سطح منطقه و جهان دارد در عمق گستره استراتژیکی خود همواره مورد هدف تهدیدات دشمن است و این امنیت داخلی ایران است که مانند دژ مستحکم و سپر نفوذ ناپذیر در مقابله توطئه ها و تهدیدات مختلف دشمنان ایستاده و باعث دلگرمی مردم عزیز است.
سردار عزیزی با تاکید بر اینکه کار نیروهای مسلح بسیار سخت اما بسیار شیرین و لذت بخش است بیان داشت : بصورت تقریبی بیش از 40 درصد زحمات و مسئولیت ها بر عهده سربازان است و بخش عمده تامین امنیت در کشور بر عهده نیروی انتظامی است و بواسطه این امنیت و اقتدار دفاعی کشور است که مسئولان عزیز دولتی می توانند به راحتی و با فراغ بال با کشور های مختلف مذاکره کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کار سربازان در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار با ارزش است تصریح کرد: انشالله همه ما سربازان خوبی مانند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشیم.
وی افزود: نیروی انتظامی در بخش امنیت مانند اکسیژن است در هوا که همگان می توانند بدون هیچ دغدغه و با هر نظر و ایده ای از آن استفاده کنند و پلیس امنیت را در یک سطح مشخص برای آحاد جامعه برقرار می کند و همین موضوع نیروی انتظامی را در چشم مردم عزیز کرده است.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: سربازان پس از تحلیف، آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام تکلیف قانونی شدند که تجربیات ارزشمندی نیز در زندگی آن ها خواهد داشت.
سردار عزیزی در بخش پایانی در این آئین با اشاره به کوتاه شدن طول دوره آموزش سربازان در مراکز آموزشی گفت: در کنار رسیدن طول دوره آموزشی به یک ماه، رعایت موازین بهداشتی و اصول مراقبتی در این مراکز بسیار مورد توجه قرار گرفته است تا سربازان عزیز و خانواده های آنان نگران ابتلای فرزندانشان به بیماری کرونا نباشند.
گفتنی است، در ادامه یگان های مستقر در میدان صبحگاه با صلابت ، اقتدار و روحیه بالا از مقابل جایگاه رژه رفتند و مراسم تحلیف و اهداء سردوشی به کارکنان وظیفه توسط سردار " کیومرث عزیزی برگزار شد.

کد خبر 1028973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha