شکست آل سعود در جنگ یمن تکمیل حلقه اخراج آمریکا از منطقه است 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: شکست آل سعود در جنگ یمن یک رسوایی راهبردی است و این شکست مساوی با سرعت گرفتن نابودی آل سعود و تکمیل شدن حلقه اخراج آمریکا از منطقه است و در نتیجه سرعت یابی زوال رژیم پلید صهیونیستی زودتر از موعد ۲۵ ساله اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱ اسفند حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، به روایتی از رسول خدا (ص) در خصوص فضائل ماه رجب اشاره کرد و گفت: رجب، ماه استغفار، دعا، بندگی و ماه درخواست‌های بلند است و یکی از هدیه های خداوند به بندگانش در این ماه این است که هر کسی از خدا طلب هدایت کند، خداوند او را هدایت می کند.


امام جمعه زهکلوت با اشاره به برجام و اقدام راهبردی مجلس که برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت، خاطرنشان کرد: عده زیادی تصور می کردند بعد از استقرار بایدن در کاخ سفید، در اولین فرصت رئیس جمهوری آمریکا برجام را تعیین تکلیف می کند اما اکنون بعد از گذشت قریب یک ماه از ریاست جمهوری بایدن، به جز برخی اظهار نظرهای دست و پا شکسته هیچ سیاست مشخصی از سوی آمریکا اعلام نشده است.


 وی با بیان این مطلب که بدون شک پرونده ایران مهمترین، پیچیده ترین و سخترین پرونده برای ریس جمهوری جدید آمریکا است، تصریح کرد: صاحب نظران موافق هستند که اقدام راهبردی و مصوبه مجلس ما گامی مهم، به هنگام، هوشمندانه و بازدارنده بوده است و اکنون زمان ضرب الاجل ایران فرارسیده و وقت آن است که طرف مقابل که تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده، عمل کند وگرنه ۵ اسفند دولت باید اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.


حجت الاسلام بامری ابراز کرد: روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته ای ایران است بنابراین نوع مواجهه ایران و مسئولین ما بسیار مهم است و کلیه مسئولین در سطوح مختلف موظف هستند طبق نقشه ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری عمل کرده و همگی یک صدا و همراه این مسیر را ادامه دهند.


خطیب جمعه زهکلوت با اشاره به بیانات رهبری در سالروز قیام مردم تبریز، اظهار کرد: طبق فرمایشات معظم له در مسئله برجام تاکنون آنچه که از طرف مقابل دیدیم حرف و وعده های خوب و اکنون باید این حرف ها را در عمل ببینیم.


وی به جنگ یمن و موضع بایدن در این خصوص  اشاره کرد و افزود: ۶ سال از مقاومت و سلحشوری مردم یمن که در محاصره کامل بوده و حتی از حقوق اولیه خود نیز محروم بوده اند، می گذرد اما آنها امروز توانسته اند ثروتمندترین کشور منطقه که تحت حمایت و پشتیبانی همه جانبه ارتجاع عربی، رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپا بوده است را به زانو در آورد و در این شرایط رئیس جمهوری آمریکا به دنبال آتش بس است.


حجت الاسلام بامری عنوان کرد: شکست آل سعود در جنگ یمن یک رسوایی راهبردی است و این شکست مساوی با سرعت گرفتن نابودی آل سعود و تکمیل شدن حلقه اخراج آمریکا از منطقه است و در نتیجه سرعت یابی زوال رژیم پلید صهیونیستی زودتر از موعد ۲۵ ساله اتفاق می افتد.


امام جمعه زهکلوت خاطرنشان کرد: عجله بایدن برای آتش بس به این دلیل است که زودتر ابتکار عمل را به دست گرفته و با اخراج انصار الله از فهرست تروریسم و لغو تحریم ها علیه یمن، از یک سو قیافه منجی دلسوز به خود گیرد و از سوی دیگر به جای قربانی شدن آل سعود، بن سلمان را قربانی کرده تا عربستان را از دست ندهد.


وی در خاتمه تاکید کرد: مختومه کردن پرونده جنگ یمن، بستن پرونده جنایت و آدم کشی نیست بلکه این طرحی است برای نجات از هلاکت و جلوگیری رسوایی بیش از حد آل سعود و نیز برای جلوگیری از تحقق اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

کد خبر 1029034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha