ملت ایران پس از برجام  مسیر عزت و مقاومت خودشان را دنبال می کنند

امام جمعه زاهدان گفت: دولت موظف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی که به نظارت آژانس بر فعالیت های هسته ای را متوقف و مسیر عزت و مقاومت را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان پیشاپیش  13 رجب سالروز میلاد حضرت علی(ع) را تبریک گفت و به رعایت اخلاق و ادب امام علی(ع) در برابر دشمنان و کفار اشاره کرد و بیان داشت: اگر  سیره و منش حضرت علی علیه السلام در جامعه حاکم شود جامعه اسلامی مملو از ادب و اخلاق می شود.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد:گاهی در جامعه شاهد بد اخلاقی، گفتاری و رفتاری هستیم لذا باید همه از ائمه معصومین درس بگیریم و احادیث نورانی در رعایت اخلاق و ادب مورد توجه داشته باشیم.

 

محامی تصریح کرد: همگان مسئول هستند اخلاق اسلامی را رعایت کنند اما مسئولان، روحانیون، فرهیختگان و کسانی که نقش اجتماعی دارند بیشتر از دیگران باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

 

وی یکی از راه های تهذیب تقوای فردی و اجتماعی را درس گرفتن از تاریخ و شناخت از توطئه های اجتماعی و حضور در میدان دانست و افزود: دشمن، دشمن است و هیچگاه از دشمنی خودش دست بر نمی دارد.

 

امام جمعه زاهدان به سرنوشت برجام اشاره کرد و یادآور شد: علی رغم تبلیغات بایدن در دوران کاندیداتوری برای ریاست جمهوری آمریکا در قبال برجام، عملاً  اقدامی از سوی دولت جدید آمریکا صورت نگرفته و مسیر دولت قبل را دنبال می کند.

 

محامی تاکید کرد: اگر در عمل رفع تحریم ها و راستی آزمایی انجام نشود ایران به تعهدات برجامی خود عمل نخواهد کرد.

کد خبر 1029078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha