اقدامات بایدن در یمن به خاطر نجات آل سعود است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اقدامات بایدن در یمن به خاطر نجات آل سعود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حدود ۶ سال از حمله عربستان به یمن گذشته و سعودی‌ها به اهداف خود دست نیافته‌اند و مردم یمن در محاصره کامل هستند و از حقوق اولیه خود محروم هستند و عجله جو بایدن برای بستن پرونده جنگ یمن بخاطر دلسوزی برای مردم یمن نیست بلکه برای نجات آل سعود است.

فتاح دماوندی افزود: چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با زلزله ۵.۶ ریشتر لرزید و مردم زلزله‌زده سی‌سخت به کمک نیاز دارند و این وظیفه ماست که از طریق هلال‌احمر و کمیته امداد کمک کنیم و اکثر خسارات زلزله مربوط به بافت‌های قدیمی است و مسئولین برای جلوگیری از خسارات احتمالی زلزله در دماوند اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دماوند زلزله‌های بزرگی را در طول تاریخ تجربه کرده است عنوان داشت: ساختمان‌های غیر مقاوم جان مردم را تهدید می‌کند.

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: به‌علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که از عمل فضیلت اعتکاف محروم مانده‌اند بهتر از در هر یک روز از سه روز نماز جعفر طیار (ع) بخوانند.

کد خبر 1029109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha