اقدام مجلس در تعیین راهبرد برای برجام هوشمندانه بود

حجت الاسلام نکونام اقدام مجلس شورای اسلامی در تعیین راهبرد برای دولت در مسئله برجام را هوشمندانه خواند و ادامه داد: بر اساس مصوبه مجلس اگر تا سوم اسفندماه جاری تحریم ها علیه کشور برداشته نشود باید کلیه پروتکل های الحاقی برجام متوقف شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 1 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی و تبعیت محض مردم از امام خمینی(ره) بود، گفت: امروز نیز نباید فقط در گفتار پیرو انقلاب باشیم بلکه عملاً باید پایبندی خودمان به انقلاب را ثابت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اسلامی بودن را ویژگی بارز مردم در انقلاب اسلامی خواند و افزود: مسئولین و دولتمردان جامعه نیز باید مدیریت اسلامی همچون حکومت امام علی(علیه السلام) داشته باشند.

 

خطیب جمعه شهرکرد اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و قوانین را بر اساس مصالح اسلام و مردم تصویب کنند تا پیرو واقعی امام علی(علیه السلام) در حکومت داری باشند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امام راحل(ره) هر سه قوه کشور را به تمسک به حضرت علی(علیه السلام) سفارش کرده اند، تصریح کرد: تکیه به مردم، مردمی حرکت کردن و رعایت منافع عمومی همواره در سیره امام نخست شیعیان هویدا بود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اقدام مجلس شورای اسلامی در تعیین راهبرد برای دولت در مسئله برجام را هوشمندانه خواند و ادامه داد: بر اساس مصوبه مجلس اگر تا سوم اسفندماه جاری تحریم ها علیه کشور برداشته نشود باید کلیه پروتکل های الحاقی برجام متوقف شوند.

 

امام جمعه شهرکرد به بیانات رهبر انقلاب درباره راستی آزمایی آمریکا در برداشتن تحریم ها اشاره کرد و افزود: این تدبیر رهبری بسیار مهم بود و اکنون آمریکا است که باید پایبندی خود به برجام را مشخص کند و سپس ما اقدام می کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک فرارسیدن ماه رجب، بر بهره گیری از ایام این ماه مبارک تأکید و خاطرنشان کرد: توبه و استغفار بزرگترین دستاورد ما از این ماه نورانی است اگر دل را نورانی کرده و با خدای متعال عجین شویم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری سالروز ولادت حضرت امام علی(علیه السلام) در هفت اسفندماه جاری را تبریک گفت و تصریح کرد: همه ساله با شروع ایام البیض مراسم اعتکاف با شکوه برگزار می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسمات تعطیل شده اند و لازم است ما در این ایام ارتباطمان با خدای بزرگ را تقویت کنیم.

 

کد خبر 1029145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha