دریافت وجه از دهیاری ها با هدف نظارت بر پروژه های عمرانی خلاف قانون است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت بازدید نماینده ولی فقیه در البرز از مناطق کم برخوردار استان البرز گفت: دریافت وجه از دهیاری ها به منظور نظارت بر پروژه های عمرانی خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام قادر محمدی » در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه 1 اسفند با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: دیدار اخیر نماینده ولی فقیه در استان البرز از مناطق کم برخوردار به ویژه در چهارباغ موجب دلگرمی و امید خاطر مردم شده است.

 

امام جمعه چهارباغ افزود:یکی از مسائلی که در چهارباغ مردم با آن مواجه هستند، اخذ وجه از دهیاری ها با هدف نظارت بر پروژه های عمرانی است که خلاف قانون است و نباید اتفاق افتد.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی انتخابات پرشور بیان کرد: انتخاب جوان مومنی و انقلابی با معیارهای دیگر کاندیدای اصلح یکی از راهکارها و راهبردهای رفع مشکلات کشور است.

 

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: شهرستان شدن چهارباغ یکی از اتفاقات خوب و با اهمیتی است که متناسب با اهمیت آن می توانیم شاهد برطرف شدن مشکلات مردم و رشد زیرساخت های عمرانی در این شهرستان باشیم.

 

وی عنوان کرد: نخستین فرماندار شهرستان چهارباغ با روحیه جهادی و بهره مندی از بنیه جوانی یکی از مسئولان این شهرستان در جریان تحقق شکوفایی است.

 

امام جمعه چهارباغ در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جوان و بسیج هماهنگی با نظام سلامت کشور در چهارباغ پیش قراول مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستند. 

 

 

 

کد خبر 1029172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha