پیاده‌روسازی در کنار مساجد آغاز می‌شود

رمضانی گفت: اولویت ما در احداث پیاده‌رو در پردیسان کنار مجموعه‌هایی ازجمله مساجد و دانشگاه‌ها است که مکان‌یابی‌ها انجام و به‌مرور صورت می‌گیرد.

«محمد رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به وضعیت منطقه پردیسان گفت: تمام تلاش ما در راستای رفع مشکلات منطقه و کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم است.
 

شهردار پردیسان قم گفت: کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها قطع‌شده اما با این ‌وجود شهرداری خود را موظف به انجام کارها می‌داند و در منطقه پردیسان نیز اقدام به خدمات‌رسانی کرده است.


وی گفت: یکی از دغدغه‌های مردم، موضوع پیاده‌روهای پردیسان بود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها انجام و از آنجایی که وظیفه راه و شهرسازی بود، اما به دلیل عدم توجه این اداره، شهرداری اقدام به پیاده‌روسازی کرد.


رمضانی افزود: هزینه برآورد شده برای پیاده‌روسازی در این منطقه بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با افزایش قیمت‌ها بیشتر هم خواهد شد.


شهردار پردیسان قم گفت: کسب رضایت مردم و تأمین رفاه شهروندان ازجمله وظایف مجموعه شهرداری است و ما نیز در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با توجه به اولویت شهرداری، اقدام به پیاده‌روسازی کردیم.


وی گفت: اولویت ما در احداث پیاده‌رو در پردیسان کنار مجموعه‌هایی ازجمله مساجد و دانشگاه‌ها است که مکان‌یابی‌ها انجام و به‌مرور صورت می‌گیرد.

کد خبر 1029175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha