خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت در اولویت قرار گیرد

آیت الله رئیسی با اشاره به زلزله سی سخت گفت: همه نگران شدیم و از استاندار می خواهم حضور در آنجا را در اولویت قرار دهند و از مدیران دست اندرکار می خواهم کار خدمت رسانی به مردم را در سی سخت اولویت و دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز (۲ اسفند) در بیست و دومین سفر استانی خود وارد کهگیلویه و بویراحمد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج در ابتدای سفر خود گفت:  هیئت ۲۵ نفره قوه قضائیه از ماه ها قبل وضعیت و عملکرد دستگاه های مربوطه استان را بررسی و در نهایت سفر رخ داد.

 وی ادامه داد :امیدوار هستیم در نشست با همکاران قضایی و شورای اداری مباحث استان مطرح  و در نشست نهایی مشکلاتی که در استان وجود دارد در رابطه با آنها تصمیم گیری خوبی شود و آنچه لازم باشد در کشور تصمیم می گیریم.

رئیس قوه قضائیه ضمن ادای احترام به شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد،یاد آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) گرامی داشت.

آیت الله رئیسی با اشاره به زلزله سی سخت گفت: همه نگران شدیم و از استاندار می خواهم حضور در آنجا را اولویت دهند و از مدیران دست اندرکار می خواهم کار خدمت رسانی به مردم را در سی سخت اولویت و دنبال کنند.

گفتنی است،رسیدگی به بخشی از مسائل و مشکلات استان، دیدار با قضات و روسای دادگستری‌ها، حضور در جلسه اداری استان و چند دیدار از دیگر برنامه‌های رئیس دستگاه قضا است.

 

کد خبر 1029222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha