رقابت ۲۸ تیم در رقابت های فوتسال جام «شهید سلیمانی» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: مسابقات فوتسال بزرگداشت «شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با حضور ۲۸ تیم و ۳۰۰ نفر از بچه های مسجد در حال برگزاری است.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام «شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: این رقابت ها به منظور ایجاد روحیه نشاط، سرزندگی و طراوت میان بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این مسابقات فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه همواره این برنامه مورد استقبال بچه های مسجد رو به رو می شود، بیان کرد: در این مسابقات، ۲۸ تیم حضور دارند که در قالب ۱۲ تیم بزرگسال، ۱۰ تیم نوجوان و ۶ تیم نونهال به رقابت می پردازند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام «شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات حدود ۳۰۰ نفر از بچه های مسجد حضور دارند و در یک فضای سالم به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه جام فوتسال یکی از برنامه های مفرح این کانون فرهنگی و هنری بوده که در طول سال توسط گروه های مختلف این کانون برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه کار گروهی و مشارکت دسته جمعی بچه های مسجد از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوتسال در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

وی شرایط شرکت در این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در سه رده سنی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری مسابقات جام فوتسال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1029259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha