آمادگی مساجد برای واکسیناسیون گروه های اقلیت و آسیایی در انگلیس

سه مسجد در انگلیس قرار است به عنوان کلینیک های واکسیناسیون ضد کرونا مورد استفاده قرار بگیرند تا بیشتر افراد جامعه را تشویق به تزریق واکسن کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bournemouthecho»،سه مسجد در انگلیس  قرار است به عنوان کلینیک های واکسیناسیون ضد کرونا مورد استفاده قرار بگیرند زیرا کادر پزشکی تلاش می کند تا بیشتر افراد جامعه اقلیت،سیاهپوست و آسیایی را تشویق به تزریق کرونا کنند.

 

مساجد وینتون ، پول و بورنموث در حال آماده سازی خود برای واکسیناسیون شهروندان به ترتیب در روزهای 22، 23 و 27 فوریه هستند.

 

این مساجد همچنین متعهد به انجام واکسیناسیون برای افراد بی خانمان در این منطقه شده اند.

 

دکتر «مفید نعمان» در این باره گفت: گروه پزشکی می خواهد به تعداد زیادی از افراد از گروه های آسیب پذیر و اقلیت های قومی کمک کند تا واکسیناسیون ضد کرونا را انجام دهند.

 

دکتر نعمان که همچنین در زمینه مقابله با نابرابری های بهداشتی پیشگام است  از افراد متعلق به گروه سیاه پوستان ، آسیایی و اقلیت های قومی اروپای شرقی و جوامع بی خانمان می خواهد که برای تزریق واکسن کرونا با آنها در تماس باشند.

 

وی در این باره گفت: پیام اصلی این است كه واكسیناسیون برای این جوامع مهم است زیرا ما می دانیم كه خطر ابتلا به بیماری و خطر مرگ برای آنها بیشتر است.

 

دکتر نعمان تاکید کرد: ثابت شده است که واکسن ها از شدت و خطر مرگ می کاهند؛این می تواند زندگی افراد را نجات می دهد و همچنین از رنج غیر ضروری جلوگیری کند.

کد خبر 1029279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha