مسابقه اینترنتی «الانوار الرجبیه» به همت آستان مطهر علوی

آستان مطهر علوی مسابقه اینترنتی «الانوار الرجبیه» را به مناسبت میلاد ائمه اطهار(ع) در این ماه مبارک برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شعبه تبلیغات دینی متعلق به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی مسابقه اینترنتی «الانوار الرجبیه» به مناسبت میلاد علی بن ابی طالب(ع)، امام باقر(ع)، امام جواد(ع) و امام هادی(ع) به راه انداخت.

 

این مسابقه شامل 50 پرسش درباره این شخصیت های مطهر و سیره شان است. از خداوند می خواهیم حق آنها را بشناسیم و شفاعت آنها را روزی ما بکند.

 

آخرین روز مشارکت در این مسابقه 25 ماه رجب المرجب است. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید به لینک https://2u.pw/1Rb5d   مراجعه کنند.

 

این شعبه برای شرکت کنندگان این مسابقه لینک کتاب ها را قرار داده است و علاقه مندان می توانند برای حل پرسش های این مسابقه به این کتاب ها مراجعه کنند.

https://www.imamali.net/files/20/06/11/qcxz44.pdf
https://www.imamali.net/files/20/06/11/qcefs3.pdf
https://www.imamali.net/files/20/06/11/qc7m6s.pdf
https://www.imamali.net/files/20/06/11/qd4mzj.pdf

 

آستان مطهر علوی برنامه های متعددی را به مناسبت ماه رجب المرجب برگزار می کند. برنامه گردشگری دینی، برپایی محفل قرآنی و برگزاری مسابقه قرآن کریم از جمله برنامه های این آستان مطهر است.

 

این آستان برنامه های متنوع دیگری نیز برای سفر به عتبات مقدس در کربلا، بغداد و سامراء برگزار می کند. این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد بحران و مرجعیت عالی شیعیان برگزار می شود.

کد خبر 1029281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha