برگزاری جشنواره انقلاب بحرین در بغداد

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین جشنواره ای را با حضور شخصیت های دینی و سیاسی و پارلمانی به مناسبت دهمین سالروز انقلاب بحرین در بغداد به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه جشنواره سخنرانی را به مناسبت دهمین سالروز انقلاب بحرین با حضور شخصیت های سیاسی، دینی و پارلمانی در بغداد پایتخت عراق برگزار شد.

 

«هادی العامری» رهبر ائتلاف الفتح در عراق در سخنرانی گفت: ملت بحرین در یک رویارویی نابرابر درخشان ترین تصاویر غرور و دلاوری و شجاعت را در  مواجه با استبداد ارایه دادند. آنها دربرابر یک تصمیم جامع نظامی و امنیتی با هدف منزوی کردن مبارزان و محاصره و نابودی مقاومت ایستادند.

 

العامری افزود: ملت بر تداوم تظاهرات مسالمت آمیز مردمی اصرار دارند تا حقوق شهروندی را تقویت کنند و از طریق صندوق های انتخابات و آزادی مشروعیت سیاسی قدرت را از دست آل خلیفه خارج کنند.

 

وی ادامه داد: زمانی که رژیم آل خلیفه مجسمه میدان اللولوة را برداشت. هزاران لولوة در میدان های دیگر ظاهر شد و هر خیابان و کوچه و محله و منزل و خانواده یک میدان لولوة بحرین شد. به طوری علما، شخصیت و میهن پرستان بحرین خشم متحد شد و به نمادهای آزادی و کرامت و عزت تبدیل شدند.

 

رهبر ائتلاف فتح گفت: انقلاب بحرین پیروز خواهد شد. بیش از نیمی از مسافت را به سمت پیروزی پیموده است. با وجود اینکه با بازداشت های خودسرانه و استبداد و خشونت روبه رو هستند.

کد خبر 1029323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha