کتاب تربیتی «حکایت ها و لطیفه ها» به اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه معرفی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه گفت: کتاب تربیتی «حکایت ها و لطیفه ها» در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب» برای اعضای این کانون معرفی شد.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتاب تربیتی «حکایت ها و لطیفه ها» در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب» برای اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین اهداف اجرایی این طرح در بین نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

وی اظهار داشت: این کتاب توسط شباعلی لامعی تالیف شده است و ویراستاری آن را رضا شیرازی انجام داده و توسط انتشارات پیام نور به طبع چاپ رسیده است.

 

فرجی تاکید کرد: سال چاپ این کتاب در سال 1374 هست و تاکنون در 4 نوبت نیز به چاپ رسیده و قطع آن رقعی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه افزود:علاقمندان حوزه کتاب و خوانندگان می توانند با خرید اینترنتی این کتاب از نویسنده و مجموعه های نشر کتاب در کشور حمایت کنند.

 

فرجی ادامه داد: این کانون در سال 1391 در مسجد جامع روستای پیراقوم تشکیل شد و هم اکنون 350 عضو در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و در رویداد ملی «ایران قوی» با ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری این کانون بیش از 11 هزار امتیاز کسب کرده است.

 

کد خبر 1029343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha