اعطای هنرکارت به اعضای صندوق اعتباری هنر در کرمانشاه

کرمی چمه، گفت: به اعضای صندوق اعتباری هنر در کرمانشاه مبلغ یک میلیون وپانصد هزار تومان بلاعوض داده شد.

سعیدکرمی چمه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در حاشیه اهدای نمادین هنر کارت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : مراسم نمادین اهداء هنرکارت ویژه  ۲۱۰۰عضو صندوق اعتباری هنر کرمانشاه  امروز شنبه۲ اسفند ۹۹ در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار می شود .
 

وی خاطر نشان کرد: اعتبار این هنر کارت مبلغ پانزده میلیون ریال است که به صورت بلاعوض به منظور جبران بخشی از خسارت های کرونا به اعضای صندوق اعتباری هنر اهداء و پرداخت شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و واحدهای تابعه  و با پشتیبانی و حمایت های مجدانه صندوق اعتباری هنر ( وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی )این حرکت به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار در دولت تدبیر و امید برای فعالان فرهنگ ، هنر و رسانه استان صورت گرفته است .
 

 

کرمی چمه با بیان اینکه ۲۱۰۰ نفر عضو صندوق اعتباری هنر کرمانشاه هستند، اظهار کرد:  اعضای تحت پوشش با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و هنرمندان شهرستان های استان به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوطه می توانند با اطمینان از اینکه هنر کارت آنها ارسال شده است و با در دست داشتن مدارک لازم ، کارت ملی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ( ماسک و دسکش و ...) مراجعه نمایند.

 

وی در پایان تاکید کرد: هنر کارت یکبار مصرف نیست و قابلیت های متعدد دارد و فقط به صاحب کارت با ارائه کارت ملی  تحویل می شود و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند .

کد خبر 1029399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha