برگشت ایران اسلامی به تعهدات برجامی نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: لغو تمام تحریم ها توسط آمریکا ، راستی آزمایی توسط ایران و سپس برگشت ایران اسلامی به تعهدات برجامی نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برنامه هسته ای کشور در برجام است .

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی پنجم اسفند ماه آخرین موعد جمهوری اسلامی ایران به طرف های برجام برای رعایت مفاد قرارداد برجام  است که جمهوری اسلامی ایران در صورت عدم اجرای تعهدات اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را در کشور متوقف خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: روزهای آینده روزهای مهمی درپرونده هسته‌ای کشور خواهد بود و باید مسئولان بر اساس نقشه راه و ترسیم ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند.

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی با عنوان اقدام راهبردی کاهش تحریم ها به اذعان صاحب نظران یک اقدام بهنگام و هوشمندانه و بازدارنده در جهت لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از سوی مجلس است.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تاکید کرد: بدعهدی های دشمن امروز کاملا مشخص است و بر کسی پوشیده نیست لذا  آمریکا باید به همه وعده‌هایش در برجام عمل و خسارت‌ها را جبران کند و بعد از آن ما به وعده‌های برجامی باز می‌گردیم.

 

وی گفت: آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام باید تصمیم بگیرند که به همه تعهدات خود در رفع تحریم‌ها عمل کنند در غیر این صورت همه مسئولان نظام همدل و یک صدا اقدامات داوطلبانه هسته‌ای را متوقف خواهند کرد.

کد خبر 1029429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha