کرونای انگلیسی پشت دروازه های لرستان/ والدین مراقب فرزندانشان باشند

کوشکی از خطر شیوع ویروس کرونا در استان خبرداد و گفت: از مردم درخواست می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی مراقب خود و فرزندانشان باشند.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی تا پشت دروازه های استان قرار دارد،  اظهار داشت: از مردم استان درخواست می شود از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: ابتلای افراد به کرونای جهش یافته انگلیسی در برخی استانهای همجوار استان که ارتباط نزدیکی با این استان دارند گزارش شده و لذا احتمال ورود این ویروس به استان هم وجود دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به سرایت پذیری بالای کرونای انگلیسی  تاکید می شود بهترین شیوه برای گریز از گرفتار شدن در دام این ویروس، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی است.

 

کوشکی افزود: وی با توجه به سرایت پذیری بالاتر این نوع از ویروس لازم است هم استانی های عزیز حساسیت بالاتری نسبت به رعایت پروتکل ها و خصوصا زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی مطمئن داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرایت پذیری بالای ویروس انگلیسی اگر روند رعایت پروتکل ها به شکل کنونی باشد در صورت ورود آن به استان ما ممکن است شاهد افزایش ناگهانی تعداد بیماران مبتلا باشیم.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: دوری از تجمعات و دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری از بیماری کرونای انگلیسی است.

کد خبر 1029463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha