بهره مندی از ظرفیت نخبگان می تواند سبب توسعه کشور شود

حیدروند با بیان اینکه پلتفرم چالش را ظرفیتی مناسب برای پاسخگویی به مسائل کشور دانست و گفت:بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، نوآوران و فناوران می‌تواند سبب توسعه کشور در حوزه‌های مختلف کشور شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از باخرز، «مسعود حیدروند» امروز(۲ اسفند) در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای چالش زعفران باخرز که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در فرمانداری باخرز استان برگزار شد پلتفرم چالش را ظرفیتی مناسب برای پاسخگویی به مسائل کشور دانست و اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، نوآوران و فناوران می‌تواند سبب توسعه کشور در حوزه‌های مختلف کشور شود.

 

مدیرکل آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر لزوم بهره‌مندی تسهیل‌گری جهت مشارکت مردم برای رفع مسائل گوناگون گفت: باور ما این است که ایده‌ها از میان مشکلات خارج می‌شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ریزی از پایین به بالا داشته باشیم و صدای مردم را به گوش تصمیم‌سازان برسانیم.

 

وی افزود: ما معتقدیم در مدل آبادانی و پیشرفت جامع ورود مجموعه‌های دانش‌بنیان می‌تواند حلقه اصلی حل مسائل مناطق کم برخوردار کشور باشد؛ باخرز به‌ عنوان اولین پایلوت حل مسئله با استفاده از ظرفیت نوآوری و فناوری کشور می‌تواند نمونه‌ای موفق در حل مسائل با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه، دانشگاهی، تحصیل‌کرده و ایده پردازان خلاق و جوان کشور باشد.

 

حیدروند ابراز داشت: حضور همه نهادها و ادارات تخصصی مرتبط با زعفران باخرز در این رویداد یکی از اقدامات اساسی این چالش بوده است که این هم‌افزایی در همه شئون پروژه آبادانی و پیشرفت یک الگو و قابل‌تقدیر می‌باشد؛ کار با مردم و برای مردم همواره شعار ما بوده و در این چالش نوآوری باز نیز ما بر همین عقیده استواریم و فناوری و خلاقیت را به کمک جوامع محلی خواهیم آورد.

کد خبر 1029479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha