برترین های نخستین جشنواره نشریات دانشگاهی « تیتر یک» معرفی شدند

تهامی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه خوارزمی با عنوان تیتر یک گفت: این دوره از جشنواره با انتخاب ۴۶ اثر برگزیده به ایستگاه پایانی رسید.

« مرتضی تهامی» در خصوص آئین اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشگاهی « تیتر یک» که شنبه ۲ اسفند در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: هدف از برپایی نخستین جشنواره نشریات دانشگاهی تیتر یک ارتقاء میزان آگاهی و سواد رسانه ای در میان دانشجویان است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی از انتخاب ۴۶ اثر برتر در این جشنواره و راه یابی آن ها به جشنواره کشوری خبر داد و افزود: این دوره از جشنواره رسانه ای دانشجویی با هدف شفافیت و اطلاع رسانی به عنوان مهمترین رسالت رسانه با محوریت دانشگاه برگزار شد. 

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش نشریات، آثار برتر و ویژه در نظر گرفته شده بود اظهار کرد: استقبال قابل ملاحظه و چشمگیری از دانشجویان به منظور حضور در این جشنواره با توجه به شرایط کرونا شاهد بودیم. 

 

تهامی بیان کرد: بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، حفظ محیط زیست و جنبه های نوآوری و خلاقیت است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: برترین های این جشنواره به مرحله کشوری فرستانده می شوند که انتظار می رود این عزیزان در آنجا هم رتبه های برتر را کسب کنند. 

 

 

کد خبر 1029527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha