رونمایی از مستند «روایت فتح» استان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی

میکائیلی گفت: مستند «روایت فتح» مربوط به استان فارس در ۹ قسمت در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میكائیلی»، امروز (شنبه 2 اسفند) در در مراسم اختتامیه جشنواره‌های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس گفت: راه‌اندازی نهضت تولید آثار فاخر با زبان هنر یكی از اهداف سازمان بسیج هنرمندان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: تولید محوری و آموزش محوری در این میان نیز حائز اهمیت است و به اندیشه شهیدان هنرمند استان نیز در انجام برنامه ها توجه می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت «شهید آوینی» بیان کرد: مستند «روایت فتح» مربوط به استان فارس در 9 قسمت در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

میکائیلی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره‌های چهارگانه بسیج هنرمندان بیان کرد: این جشنواره‌ها در هفته دفاع مقدس سال جاری در سه بخش چهل سالگی دفاع مقدس، سردار سلیمانی و تجلیل از مدافعان سلامت و در چهار گروه نمایش، عكاسی، خوشنویسی و هنرهای نمایشی آغاز شد و امروز برگزیدگان هر بخش معرفی شده اند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در پایان گفت:‌ رویكرد این سازمان در سال 1400 تولیدمحور است كه این مهم را با استفاده از ظرفیت انجمن‌های 10 گانه بسیج هنرمندان دنبال خواهیم كرد.

«امیر جاهدی»، نیز در این مراسم گفت: هنر غرب از دیدگاه شهید آوینی، هنری است كه تعهد ندارد و شیطانی است اما تعهد اسلامی و انقلابی در كنار ذوق هنری، منجر به خلق آثار متعهد می شود.

جانشين ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس تاکید کرد:  به گفته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، صددرصد هنر باید در كنار صددرصد اخلاق قرار داده شود و بسیج هنرمندان برای ترویج هنر متعهد در جامعه گام بر می دارد.

خاطر نشان می شود در مراسم اختتامیه جشنواره‌های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس شامل «نگار عاشقی»، «مشق مقاومت»، «دفاع عاشقانه» و «سروقامتان» برگزیدگان هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 1029529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha