پرهیز از عوامل اختلاف انگیز در بین مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم وحدت بین اقشار مختلف مردم و جناح های سیاسی، گفت: عوامل تفرقه افکن و اختلاف انگیز در بین مردم باید حذف و از چنین رفتارهایی پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حیدر قاسمی روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان اصفهان با بررسی وضعیت و اقدامات کمیته های استانی این ستاد اظهارداشت: انتخابات یکی از ارکان دموکراسی و رقابتی برای خدمت رسانی به مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: در این فرصت اقشار مختلف و جناح های سیاسی مشارکت دارند و رقابت بین گروه های مختلف تنها برای خدمت به مردم است و نباید وحدت عمومی را از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: عوامل تفرقه افکن و اختلاف انگیز در بین مردم باید حذف و از چنین رفتارهایی پرهیز شود و در این ایام باید احترام به سلایق سیاسی افراد وجود داشته باشد و همه به رونق مشارکت و صحنه حضور مردم کمک کرده و اعتماد عمومی را سلب نکنند.

 

قاسمی، همچنین به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: سلامت و امنیت انتخابات همواره مورد توجه بود اما در سال آینده موضوع بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری نیز مورد توجه است.

 

وی اضافه کرد: آگاهی بخشی به مردم، تاکید بر مشارکت حداکثری، اعتمادسازی، وحدت و هماهنگی و تقویت انسجام ملی در این روزها از اهمیت خاصی برخوردار است و گروه های مختلف از ناامید کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات خودداری کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: آمادگی های لازم برای ثبت نام اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام سایر فرایندهای انتخاباتی در استان اصفهان فراهم شده و شهرستان ها نیز با محوریت فرمانداران اقدامات لازم را آغاز کرده اند.

کد خبر 1029533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha