نظارت بیشتر بر فرآیند حمل و نقل آرد به خبازی های گلستان

حق شناس گفت: به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نظارت بیشتر بر فرآیند حمل و نقل آرد به خبازی های گلستان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 2 اسفند) در حاشیه پنجمین کارگروه گندم، آرد و نان گلستان اظهار کرد: حفظ کیفیت نان و جلوگیری از تخلف توزیع آرد رایانه ای در خارج از شبکه از موضوعات حائز اهمیت این جلسه بود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این راستا مطرح شد فرآیند حمل و نقل آرد از مراکز بارگیری و تحویل آن به نانوایی ها بود و بنا شد مکانیزمی تحت کنترل به این منظور ایجاد شود تا آرد سهمیه ای در اختیار خبازان قرار گیرد.

 

حق شناس متذکر شد: گلایه مندی هایی از سوی شهروندان نیز در خصوص کیفیت نان و آرد نیز مطرح شد که این گلایه مندی ها با نظارت ویژه در بخش کارخانجات و نانوایی ها پیگیری و بررسی می شود.

 

گفتنی است، بررسی کیفیت نان در بخش های مختلف از جمله کیفیت آرد، سبوس گیری، کیفیت پخت، افزودنی های غیرمجاز مثل جوش شیرین تا پایان سال با همکاری سازمان  صنعت، معدن تجارت، غله و استاندار و هماهنگی دستگاه های نظارتی و تعزیرات حکومتی از جمله مصوبات این کارگروه به شمار می رود.

 

 

کد خبر 1029576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha