۱۰ مسئله تحول آفرین گلستان در دستور کار قرار دارد

منتظری گفت: ۱۰ مسئله تحول آفرین در استان گلستان در دستور کار قرار دارد و مسئولان استان و نمایندگان مجلس این موضوعات را رصد و پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (شنبه 2 اسفند) در همایش مجمع عمومی بسیج شهرستان گرگان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و تنها نسخه عزت بخش و رشد و بالندگی کشور به شمار می رود و هر جا با روحیه بسیجی گام برداشیم به موفقیت و سربلندی رسیدیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با روحیه بسیجی مسئولان و دستگاه های اجرایی در تلاش هستند که مسائل اساسی و جریان ساز استان گلستان را پیگیری کنند.

 

منتظری افزود: براین اساس 10 مسئله تحول آفرین در استان گلستان در دستور کار قرار دارد و مسئولان استان و نمایندگان مجلس این موضوعات را رصد و پیگیری می کنند.

 

وی گفت:  تعیین و تکلیف موضوع پتروشیمی به عنوان یک نیاز اساسی استان، آب آشامیدنی و ایجاد صنایع تکمیلی و توسعه تجارت منطقه ای از موضوعاتی است که در استان پیگیری می شود.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مجمع بسیج با هدف گسترش تفکر بسیجی در بخش های مختلف جامعه شکل گرفته و شاهد تحولات عظیمی با همت و اراده بسیجیان در کشور هستیم.

 

گفتنی است در مجمع بسیج شهرستان گرگان 6 مسئله محوری در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1029581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha