سرکشی از پدران شهدا  با همت کانون فرهنگی و هنری روستای شهید مفتح درملایر

حجت الاسلام داوری گفت: سرکشی به پدران شهدا از برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) است.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

وی ‌ برگزاری طرح تلاوت نور بعد از ظهر و عصر و  نماز مغرب و عشا توسط کانون را از جمله برنامه‌های این کانون برشمرد و گفت: این برنامه برای  برادران و خواهران انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این کانون در ایام کرونا گفت: برنامه‌های مختلفی توسط اعضای کانون در ایام کرونا انجام شد که یکی از مهمترین آنها اجرای طرح کمک‌های مومنانه بوده است.

 وی با بیان اینکه در طی دو مرحله کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان و ماهخ محرم در این توسط اعضای کانون شهید مفتح روستای کهکدان انجام شد گفت: در هر مرحله 200 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 وی با بیان اینکه طی این دو مرحله ۴۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شد گفت ما ۲۵۰ خانواده نیازمند را شناسایی کردیم و کمک‌های خود را در ایام های مختلف این خانواده‌ها داریم.

حجت الاسلام داوری  با بیان اینکه همچنین در همکاری با  حوزه بهداشت و درمان نیز یکی از اقدامات اعضای کانون شناسایی افراد کرونایی از غیر افرادکرونایی بود گفت: تا ۷۵۰ خانوار را در طرح انجام دادیم.

 وی با بیان اینکه همچنین گروه‌های جهادی فعالیت‌های مختلفی را در ایام کرونا در روستا داشته اند گفت بازبینی اماکن عمومی ضدعفونی توزیع ماسک و .....نیز از برنامه‌های اعضای کانون بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه در دهه فجر نیز برنامه‌های مختلفی در این کانون انجام شد گفت: اجرای زنگ انقلاب، پخش  ندای بانک الله اکبر از مسجد، سرکشی به خانواده‌های شهدا، برگزاری بر نامه ها و مسابقات فرهتنگی و...  نیز از برنامه‌های  این کانون این در ایام دهه فجر بوده است.

 وی  با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این کانون اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم است گفت: این روستا ۲۸ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در سه شنبه های تکریم  به خانواده های شهدا سرکشی داریم.

وی  با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا نیز سرکشی مادران شهدا انجام شد تصریح کرد:  قرار است همزمان با میلاد حضرت علی نیز برنامه‌های مختلفی را نیز برای این کانون داشته باشیم که یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشن در مسجد است

وی افزود: همچنین سرکشی به پدران شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این کانون  همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) خواهد بود.

وی با بیان اینکه همراه با میلاد حضرت زهرا(ع) و دهه فجر  برگزاری مسابقه نقاشی کودکان  و... را  داشتیم  تصریح کرد: قرار است در ایام ماه رجب و  ولادت حضرت علی و به  مناسبت عید مبعث به مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات  فرهنگی را برای اعضای کانون داشته باشیم.

کد خبر 1029593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha