مجلس دانش آموزی البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد

قاسمی با اعلام خبر آغاز به کار مجلس دانش آموزی در البرز گفت: مجلس دانش آموزی البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آغاز به کار مجلس دانش آموزی در البرز که یکشنبه ۳ اسفند برگزار شد گفت: مجلس دانش آموزی البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: زمینه سازی در راستای تمرین عملی در چارچوب معیارهای مردم سالاری با هدف نهادی برای تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان از اهداف شاخص مجلس شورای دانش آموزی در البرز است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه و نقش دانش آموزان به عنوان ظرفیت های موثر در جریان انقلاب اسلامی بیان کرد: ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تقویت روحیه تعاون و همکاری در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های این طرح است.

 

وی اظهار کرد: آشنا ساختن دانش آموزان با مولفه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از دیگر اهداف طرح است که با تقویت روحیه خودباوری، هویت اسلامی، ایرانی و ترویج اهداف انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است. 

 

مجلس دانش آموزی صدای دانش آموزان به مسئولان است

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با یادآوری آغاز به کار مجلس شورای دانش آموزی در سال ۸۰ بیان کرد: در جریان افتتاح مجلس دانش آموزی در البرز ۵۰ دانش آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه دوم سوگندنامه مجلس را قرائت کردند و در جهت مطالبات دانش آموزان به مشورت و اندیشه ورزی پرداختند. 

 

قاسمی خاطرنشان کرد: راهبرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند شاخصه و محور اصلی مجلس شورای دانش آموزی استان البرز است.

 

 

کد خبر 1029615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha