محفل انس با قرآن کریم در کانون حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهرکرد برگزار شد

جمشيدی گفت: به مناسبت ماه رجب محفل انس با قرآن با حضور جوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت خاتم الانبیاء (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد برگزار شد.

«خدایار جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ماه رجب، محفل انس با قرآن با حضور جوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت خاتم الانبیاء (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خاتم الانبیاء (ص) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد ادامه داد: گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی ابراز کرد: این مراسم معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعداد محدود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قالب طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

جمشيدی گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خاتم الانبیاء (ص) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد ادامه داد: در این محفل قاریان کانون فرهنگی هنری ابرار آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و در پایان با اهدا هدایایی از قاریان این محفل تقدیر به عمل آمد.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری حضرت خاتم الانبیاء (ص) در سال ۱۳۸۹ با کد شناسایی 140201001021401 در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خیرآباد تاسیس شده و دارای 110 عضو ثبت شده در سامانه «بچه های مسجد» می باشد.

 

کد خبر 1029669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha