طرح ملی «ایران قوی» فضای رقابتی سالم را بین کانون های مساجد ایجاد کرد

کيوانی بابیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» فضای رقابتی سالم را بین کانون های مساجد ایجاد کرد گفت: اجرای این طرح در کانون های مساجد موجب شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی شده است.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «ایران قوی» یک رقابت مومنانه در قالب یک مسابقه است تا بچه های مسجد را با گام دوم انقلاب اسلامی بیشتر آشنا و همگام نماید و اجرای طرح «ایران قوی» رونق فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد را تقویت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان بابیان اینکه مقام معظم رهبری مقوله ایران قوی را در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرده اند، افزود: برای بالا بردن ابعاد و مولفه های «ایران قوی»، باید تمام قدرت و قوت خودمان را جمع کنیم تا بتوانیم قدرت پایانی جبهه استکبار و باطل را در آخر الزمان از بین ببریم.

 

وی بابیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت مجازی شدن پیش رفته اند، افزود: با توجه به نقش روز افزون فضای مجازی در زندگی روز مره مردم، باید بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد استفاده کرد.

 

کيوانی بابیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» فضای رقابتی سالم را بین کانون های مساجد ایجاد کرد گفت: اجرای این طرح در کانون های مساجد موجب شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان گفت: برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف و انجام فعالیت هایی در راستای همدلی مومنانه و مواسات در قالب طرح ملی «راهکار» از جمله برنامه های اجرایی این کانون است.

 

کیوانی افزود: اعضای کانون در دوره آموزشی مادران قرآنی، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای تجسمی، دوره آموزشی آشنايی باهنرهای ادبی، آشنايی با فن آوری اطلاعات، دوره آموزشی آشنايی با کارآفرینی و دوره آموزشی تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته و موفق به گذراندن این دوره های آموزشی شده اند.

 

کد خبر 1029696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha