نوجوان گیلانی شایسته تقدیر در مهرواره «ستاره های بی‌نشان»

«فاطمه خلیلی» عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عنوان شایسته‌تقدیر بخش ادبی مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با پاییز امسال مهرواره فرهنگی هنری «ستاره‌های بی‌نشان» به‌منظور قدردانی از تلاش‌های مدافعان عرصه‌ سلامت و کادر درمان در بخش‌های نقاشی، عکس، شعر و داستانک ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شد که برگزیدگان این مهراوه معرفی شدند.

 

بخش ادبی این مهرواره که در دو قالب «شعر» و «داستانک» برای دو گروه سنی «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد با معرفی اثر« فاطمه خلیلی» عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری همراه بود.

 

اثر یا نوجوان گیلانی در بین ۳۰۷ شعر ارسالی به دبیرخانه مهرواره به دلیل تاز‌گی موضوع، خلاقیت در پرداخت، پرداختن به مقوله‌ امید و توجه به ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده، درمیان چهار اثر شایسته‌تقدیر شاعران نوجوان قرار‌ گرفت.

 

گفتنی است، اسامی برگزیدگان بخش داستانک و شعر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir در دسترس قراردارد و آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در نگارخانه مجازی سایت kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد ‌شد.

کد خبر 1029731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha