سرانه فضای ورزشی دانش آموزی فاروج به ۴۷.۷ سانتیمتر رسیده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: با افزوده شدن زمین چمن های مصنوعی، سرانه فضای ورزشی دانش آموزان شهرستان به ۴۷.۷ سانتیمتر رسیده است.

«خلیل ذوقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: بهره برداری از طرح هایی مثل استخر دانش آموزی و زمین چمن مصنوعی، شهرستان را در این حوزه بالاتر از میانگین استانی که 43.9 سانتیمتر بوده، رسانده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج افزود: چهار سالن ورزشی نیز در سطح مدارس یا فضای غیر آموزشی ساخته شده که دانش آموزان از آن استفاده می کنند.

 

وی گفت: چمن های مصنوعی نصب شده  در مدرسه امام خمینی و نیک پی علاوه بر استفاده دانش آموزی، در ساعت های مشخصی به استفاده عموم هم می رسد.

 

استخر دانش آموزی فاروج  با یک هزار و 416 مترمربع  مساحت و بخش های سونا، جکوزی و یک سالن بدنسازی در سال 90 آغاز شد و در دهه فجر سال 98 به بهره برداری رسید.

 

سال 97 ایجاد چمن مصنوعی برای مدارس در قالب طرح معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ساخت 110 زمین چمن مصنوعی برای ورزش دانش‌آموزان شهرستان ها اطلاع رسانی شد.

 

مردادماه همان سال (سال 97) ایجاد چمن مصنوعی در یکی از مدارس فاروج در نشست شورای آموزش و پرورش تصویب و پس از کش و قوس های بسیار در سال 98 حدود 800 متر چمن مصنوعی نصب و به فاصله کمی دومین چمن مصنوعی هم در یکی دیگر از مدارس سطح شهر راه اندازی شد.

 

کد خبر 1029739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha