محفل قرآنی رضوی به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) پیرمادر گفت: محفل قرآنی رضوی به همت فعالان این کانون در مسجد رحمانیه با حضور قاریان برتر استانی و کشوری برپا شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل قرآنی رضوی به همت فعالان این کانون در مسجد رحمانیه با حضور قاریان برتر استانی و کشوری برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) پیرمادر تصریح کرد: این محفل قرآنی به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد رحمانیه برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن کریم، اجرای سرود اعضای کانون با موضوع قرآن، پخش نذورات حرم رضوی و تجلیل از فعالان قرآنی و قاریان قرآن کریم از جمله بخش های این برنامه معنوی بود.

 

 

سیدی تاکید کرد: این برنامه قرآنی و فرهنگی با مشارکت بنیاد کرامت رضوی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان مسجدی برای آشنایی با معارف قرآن کریم و تدبر در این کتاب آسمانی از مهمترین اهداف برپایی این محفل قرآنی بود.

 

سیدی یادآور شد: در پایان این مراسم از 25 فعال قرآنی عضو کانون و 4 نفر از قاریان قرآن کریم در این محفل با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

کد خبر 1029757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha