آمادگی مسجد «حضرت رسول(ص)» برای پیوستن به پویش «مسجد، کانون مهر علوی»

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی گفت: اهالی مسجد «حضرت رسول(ص)» آماده پیوستن به پویش «مسجد، کانون مهر علوی» به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهر سی سخت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامعلی شجاعی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مساجد به آسیب دیدگان حوادث طبیعی همچون زمین لرزه همیشه موجب کاهش دردها و ناراحتی های این افراد شده است، اظهار کرد: اهالی مسجد حضرت رسول (ص) معمولا در چنین مواردی با نمازگزاران مساجد چهارده معصوم (ع)، معراج و مولای متقیان(ع) همدل می شوند و به صورت مشترک کمک ها را به دست آسیب دیدگان از چنین حوادثی می رسانند. برای نمونه برای کمک رسانی به زلزله زدگان در استان کرمانشاه این مساجد به صورت مشترک عمل کردند.

 

امام جماعت مسجد حضرت رسول (ص) (واقع در تهران، میدان رسالت) افزود: اهالی مسجد حضرت رسول (ص) این بار نیز آماده کمک رسانی به آسیب دیدگان از زمین لرزه در شهر سی سخت هستند و آماده پیوستن به پویش مسجد، کانون مهر علوی به منظور کمک به این زلزله زدگان هستند.

 

وی اضافه کرد: موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان شهر سی سخت را با هیئت امنای مسجد حضرت رسول (ص) مطرح کرده و ان‌شاءالله جمع آوری کمک ها به زودی شروع می شود.

 

شجاعی تاکید کرد: تلاش می کنیم در حد امکان به زلزله زدگان شهر سی سخت کمک کنیم هرچند به این دلیل که ما هر ماه به 85 خانواده نیازمند کمک می کنیم، باید بررسی شود که آیا کمک به این زلزله زدگان به روند کمک ماهیانه ما به این خانواده ها مشکلی ایجاد می کند یا خیر؟ طبیعتا از تمام امکانات خود برای خدمت رسانی به مردم عزیز سی سخت استفاده خواهیم کرد.

 

وی گفت: مساجد در خدمت رسانی به گروه های مختلف مردم پیشگام هستند و اهالی مسجد حضرت رسول اکرم (ص) نیز در این زمینه همواره به وظیفه دینی خود عمل کرده اند همچنان که در دوره شیوع ویروس کرونا بسیار پر تلاش بودند.

 

یادآور می شود، زمین‌ لرزه ‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

کد خبر 1029758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha