قطار شهری کرج فروردین ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

خلیلی اردکانی با اشاره به تمرکز و جدیت شورای اسلامی شهر کرج برای بهره برداری از قطاری شهری به عنوان مطالبه عمومی مردم گفت: قطار شهری کرج فروردین ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « خلیلی اردکانی» با اعلام خبر بهره برداری از قطار شهری کرج در فروردین ۱۴۰۰ گفت: شورای اسلامی شهر کرج با تمرکز روند فعالیت ساخت قطار شهری در ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی امکان بهره برداری از این مطالبه عمومی مردم کرج را فراهم کرد. 

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج افزود: بیشترین تزریق مالی شورای اسلامی شهر کرج، صرف راه اندازی مترو قطار شهری با هدف خدمت رسانی به مردم کلانشهر کرج شد. 

 

به گفته خلیلی اردکانی، همزمان با تکمیل قطعه نخست خط ۲ قطار شهری، روند تجهیز قطعه دوم آغاز شد و این در حالی است که کلنگ پروژه قطار شهری سال ۸۵ بر زمین زده شده بود و طی ۱۴ سال گذشته بنابر دلایلی پیشرفتی نکرده بود.

 

وی اظهار کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز مترو در اولویت برنامه های شورای شهر قرار گرفت و امروز با پیشرفت ۲ ایستگاه شهری انتظار می رود در فروردین ماه سال جاری شاهد افتتاح قطار شهری کرج باشیم.

 

خلیلی اردکانی ادامه داد: تونل خط میان دانشگاه خوارزمی در غرب کرج و میدان شهید سلطانی در جنوب شرقی کرج تا به امروز به طول ۱۵ کیلومتر حفاری شده است. 

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج که به طول ۲۷ کیلومتر است از کمالشهر تا شهرستان شهریار استان تهران در نظر گرفته شده است. 

 

 

کد خبر 1029788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha