حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهمترین وظیفه حراست است

خادمی با بیان اینکه صیانت از حقوق مردم مهم ترین وظیفه حراست است، گفت: نیروهای حراست از میان افراد خوش فکر، خوش نیت و پرتلاش انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی»  امروزبا حضور در نشست مدیران و کارشناسان حراست دستگاه های اجرایی استان بر پاسداشت حقوق مردم توسط این قشر تأکید کرد و گفت: حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهم ترین وظیفه نیروهای حراستی است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه واژه حراست این سوال را در ذهن تداعی می کند که حفاظت از چه چیزی؟ که در این رابطه پاسخ و منظور، حفاظت از حقوق مردم است  افزود:  نیروهای حراست از میان افراد خوش فکر، خوش نیت و پرتلاش انتخاب شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر انسان در جامعه حقوقی جمعی و فردی دارد که بخشی از آن در حیطه نظام اداری تعریف می شود و نیروهای حراست عهده دار حمایت از آن هستند.

 

استاندار لرستان بیان کرد: جلوگیری از تبعیض، جناح بندی و محروم شدن مردم از خدمات نظام وظیفه بسیار مهمی است که نیروهای حراست ملزم به رعایت آن هستند‌.

 

خادمی با اشاره به لزوم ارائه خدمات به مردم ادامه داد: خدمت به مردم زمینه ایجاد رضایتمندی از مجموعه نظام را در پی دارد و اینجاست که نیروهای حراست نقش پر رنگ خود را با انجام وظایف محوله ایفا می کنند .

 

وی با تأکید بر حمایت از نیروهای انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه های یک سازمان، گفت: بسیار مهم است که نیروی حراست به دنبال شناسایی و رفع مشکلات کارکنان ادارات باشد و به این طریق از کرامت آنها حمایت کند.

 

استاندار لرستان در ادامه به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شناسایی نقایص، نقاط ضعف و گلوگاه‌های فساد از دیگر وظایفی است که در برهه زمانی حساس انتخابات بر عهده نیروهای حراست قرار دارد و باید با رفع این مشکلات، به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند.

 

خادمی رعایت اصل بی طرفی و عدم دخالت نیروهای اداری در برگزاری انتخابات را موضوع مهمی تلقی کرد و یادآور شد: مدیران حراست دستگاه های اجرایی در فرصت باقیمانده تا انتخابات، جلسات هم اندیشی برای برگزاری یک انتخابات سالم را تشکیل دهند.

 

کد خبر 1029832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha