تردد در جاده های بارانی جنوب کرمان جریان دارد 

مسعود جمیلی گفت: کلیه محورهای اصلی هفت شهرستان جنوبی کرمان با وجود ریزش باران باز بوده و تردد در این مسیرها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» گفت: کلیه محورهای اصلی هفت شهرستان جنوبی استان با وجود ریزش باران باز بوده و تردد در این مسیرها جریان دارد.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به ورود سامانه بارشی در حوزه جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: با دریافت تصاویر از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و اطلاعات گشت‌های راهداری که به مرکز مدیریت راه‌ها ارسال شده، در بیشتر محورهای ارتباطی منطقه شاهد ریزش باران به صورت پراکنده هستیم.


وی بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی، گشت‌های راهداری در محورها به صورت آماده‌باش حضور دارند و نیروهای راهداری نیز به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر ساردوئیه و جبالبارز مستقر هستند.


جمیلی ابراز کرد: با شرایط جوی موجود کلیه محورهای ارتباطی این منطقه لغزنده است بنابراین رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه در این مسیرها رانندگی کنند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در خاتمه از پاسخگو بودن شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به صورت شبانه روزی خبر داد و عنوان کرد: رانندگان و مردم می‌توانند نواقص ایجاد شده در جاده‌ها را اطلاع دهند.

کد خبر 1029891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha