شهروندان اندیمشکی باید ترددهای غیرضروری را به حداقل برسانند

جهانگیری بر مشارکت حداکثری مردم در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: شهروندان اندیمشکی باید ترددهای غیرضروری را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۳ اسفند) در نشستی با سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئيس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک، وضعیت این شهرستان را به لحاظ بیماری کرونا بررسی کرد و خواستار تلاش جدی‌تر برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شد.

 

فرماندار اندیمشک در این نشست با اشاره به اینکه طرح ضدعفونی کلیه ادارات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا فردا (دوشنبه ۴ اسفند) اجرا می‌شود اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی اندیمشک برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بسیج شده‌اند.

 

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم را الزامی دانست و اذعان کرد: همه دغدغه ما سلامت مردم است و برای این مهم دست یاری به سوی مردم دراز می‌کنیم تا با رعایت پروتکل‌ها، ما را یاری کنند کمااینکه بزرگترین کمک مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از حضور در تجمع‌های پرخطر است.

 

جهانگیری تصریح کرد: بنا بر دستور استاندار خوزستان با توجه به ورود ویروس جهش یافته کرونا به چندین شهر خوزستان، تردد تمام وسایل نقلیه بین شهرهای قرمز استان ممنوع است.

 

وی عنوان کرد: تردد در سطح شهرستان اندیمشک از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و پلیس راهنمایی رانندگی نیز در سطح شهرستان حضور دارد و خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کند.

 

رئیس ستاد کرونا اندیمشک مشارکت حداکثری مردم برای شرایط بسیار حساس کنونی را ضروری عنوان کرد و یاد آور شد: شهروندان اندیمشکی باید ترددهای غیرضروری را به حداقل برسانند.

 

در ادامه این نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئيس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک گزارشی از شرایط موجود را ارائه دادند.

 

کد خبر 1029949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha