طرح ناظران سلامت هلال احمر در آستارا اجرا می شود

خورشیدی گفت: مرحله سوم طرح ناظران سلامت جمعیت هلال احمر آستارا با همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در حال اجراست.

«حسین خورشیدی» امروز(یکشنبه، ۳ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح ناظران سلامت به منظور قطع زنجیره کرونا ویروس، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان ‌ها اجرا می شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا افزود: ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران از رویکردهای طرح ناظران سلامت است.

 

وی با بیان اینکه مرحله سوم طرح ناظران سلامت از ۴ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۵ بهمن ماه اجرا می شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح ۶۹ تیم به کار گرفته شده و ۴۸ نفر روز برادر و ۲۵ نفر روز خواهر مشارکت داشتند.

 

خورشیدی با بیان اینکه در قالب اجرای مرحله سوم طرح ناظران سلامت تاکنون، ۲ هزار و ۷۱ نفر از بازاریان آستارا نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کووید ۱۹ آگاه شدند، گفت: در قالب این طرح داوطلبین جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشت محیط در بین بازاریان و اصناف حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از واحدهای صنفی؛ در زمینه آموزش عمومی و توصیه های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست های مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام وظیفه می پردازند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا اضافه کرد: مرحله سوم طرح ناظران سلامت با همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی آغاز می شود.

 

خورشیدی خاطرنشان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت همشهریان برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.

کد خبر 1029952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha