تامین سلامت پایدار شهروندان با ایجاد بازارچه های محصولات کشاورزی استاندارد در شیراز

ناصری گفت: راه اندازی ۱۷ بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پنج بازارچه عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز در سلامت پایدار شهروندان موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه 3 اسفند) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک مناسبت های ماه مبارک رجب گفت: تامین و ارتقای سلامت شهروندان شیراز همواره از دغدغه های شورای اسلامی شیراز بوده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در این میان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری نیز مورد توجه بوده و طی یک برنامه زمان بندی 11 ماهه، اقدام به عقد تفاهم نامه بین بخشی با حضور هشت دستگاه دولتی و غیر دولتی شده است تا 17 بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پنج بازارچه عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد در مناطق 11 گانه شهرداری راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: ارزیابی عملکرد این بازارچه ها بر کیفیت و کمیت خدمات آنها می افزاید و در تامین رفاه  و سلامت پایدار شهروندان شیراز نیز نقش موثری دارد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از افتتاح فاضلاب شهر صدرا بیان کرد: با تلاش آبفای شهرستان شیراز، استاندار فارس، فرماندار شیراز، شهرداران شیراز و صدرا، مدیرکل محیط زیست و ... با این اقدام، مشکلات زیست محیطی صدرا رفع شده است.

وی با اشاره به هفته درختکاری گفت: از ۱۵ تا ۲۱ اسفند هفته درختکاری نامگذاری شده و باید در توسعه فضای سبز شیراز هویت گیاهی متناسب با شهر گل و بلبل مدنظر قرار داده شده و بهار نارنج، سروناز، افرا و گل های نسترن و ... کاشته شود.

ناصری در پایان تاکید کرد: پاکبانان همواره در پاکیزگی شهر نقش ارزنده داشته اند و به ویژه در دوران کرونا تلاش فراوان داشته اند و باید در 21 اسفند به عنوان روز پاکبان، قدرانی شاسته ای از آنها توسط شهرداری شیراز انجام شود.

کد خبر 1029962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha