فرهنگسازی‌ در خصوص اقامه نماز ناکافی است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر فضاسازی و تبیین آثار و برکات اقامه نماز در جامعه اسلامی، گفت: در حال حاضر تبلیغات و فرهنگسازی این حوزه ناکافی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (یکشنبه ۳ اسفند) در نشست ستاد زکات و اقامه نماز این استان که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: فضاسازی در سطح شهر و در اماکن عمومی و ادارات یک ضرورت است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: برگزاری مسابقات مربوط به نمازخوانی، پژوهش‌ های دانش ‌آموزی نمازخوان کارکنان ادارات و مدارس در ترویج نماز اثرگذار بوده و موجب تقویت فرهنگ اقامه نماز می شود.

 

حجت الاسلام نکونام همچنین بر ضررت اقامه نماز اول وقت در ادارات استان تاکید کرد و گفت: ضروری است تا در همین رابطه رابطان نماز در ادارات و شهرستان‌ ها فعال شوند و در تبیین فرهنگ اقامه نماز اول وقت اهتمام ورزند.

 

امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: فرهنگسازی در خصوص اقامه نماز با کم مهری و غفلت همراه بوده که اصلاح این رویه نیازمند یک حرکت همگانی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد افزود: فرهنگسازی در حوزه نماز نیاز به اقدامات منسجم و همگانی است و همگان باید در این حوزه احساس مسئولیت داشته باشند.

کد خبر 1030037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha