توسعه زیرساخت ها و اقدامات فرهنگی نیاز به همت ویژه ای دارد

حججی با اشاره به ضعف در زیرساخت های فرهنگی و هنری گفت: توسعه زیرساخت ها و اقدامات فرهنگی نیاز به همت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی» در جلسه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به کمبودها و ضعف هایی که د رحوزه فرهنگی و هنری وجود اظهارداشت: در گذشته در احداث و ایجاد ظرفیت ها و همچنین تولید محتوا کارآمد چندان اقدام مناسبی صورت نگرفته و باید با تدوین یک نقشه راه این معضل حل شود.

 

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و اقدامات فرهنگی نیاز به همت ویژه ای دارد تا اینکه به نتایج اثربخش و به نیازها پاسخ بدهیم.

 

وی با بیان اینکه تیران و کرون از کمترین امکانات برخوردار است، تصریح کرد: این شهرستان با سه شهر و بیش از 40 روستا از مجتمع های فرهنگی و هنری مجهز بی بهره است و روستاییان نیز امکانات مطلوبی در این حوزه ندارند.

 

حججی اضافه کرد: خیرین در این حوزه با همکاری مدیریت شهری در بخش کرون و مرکزی وارد شده اند که این موضوع به رفع نیازها کمک خواهد کرد اما تجهیز آن به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه با احداث پروژه مجتمع فرهنگی بهنیا شاهد رشد خوبی در حوزه فرهنگی و هنری خواهیم داشت، اظهارداشت: این خیر 30 میلیارد ریال کمک نقدی داشته و وزارت فرهنگ و ارشاد برای تجهیز آن مساعدت و همکاری کند.

کد خبر 1030038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha