وداع با شهید تفحص در شاهرود برگزار شد

مراسم استقبال و همچنین وداع با پیکر شهید تفحص محمود حاجی قاسمی با حضور مردم عاشق ایثار و شهادت شهرستان شاهرود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مردم شهرستان شاهرود با حضور در امامزاده محمد (ع) بسطام، آئین وداع با شهید تفحص، شهید محمود حاجی قاسمی را علی رغم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شکوه خاصی برگزار کردند تا یک بار دیگر نشان دهند اهل قدردانی از ایثارگران هستند.

 

شهید محمود حاجی قاسمی از رزمنده‌های دوران دفاع مقدس بود که رخت رزم با داعش را در قامت مدافع حرم نیز بر تن کرد و پس از پا رکابی شهید سلیمانی و ایثارگری و جانبازی در سوریه، به تفحص شهدا پرداخت تا در نهایت به همراه سردار شهید علیرضا گلمحمدی در روز پنجشنبه 30 بهمن ماه 1399 در جریان عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در زرباطیه عراق، در اثر برخورد با مین به شهادت رسیدند.

 

پیش از این نیز استقبال از پیکر پاک شهید حاجی قاسمی با حضور خودرویی مردم برگزار شده بود تا در نهایت بسطام، زادگاه این شهید غیور و دلاور، میزبان پیکر پاکش باشد. شهیدی که بالاخره پس از چهار دهه مجاهدت و رزمندگی از پای ننشست و در نهایت به یاران شهیدش پیوست و قرار است مراسم تشییع پیکر پاک وی و به خاک سپاری اش فردا صبح در گلزار شهدای بسطام برگزار شود.

کد خبر 1030043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha