توزیع گوشت قربانی بین ۳۶۳ خانواده نیازمند در شهرستان های لردگان و خانمیرزا

موسوی گفت: به مناسبت ماه رجب و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری و مساعدت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا ۳۶۳ خانوار نیازمند شهرستان های لردگان و خانمیرزا از بسته های گوشت متبرک قربانی بهره مند شدند.

سیده «معصومه موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ماه رجب و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری و مساعدت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا ۳۶۳ خانوار نیازمند شهرستان های لردگان و خانمیرزا از بسته های گوشت متبرک قربانی بهره مند شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.

 

وی ابراز کرد: توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

موسوی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت در شهرستان های لردگان و خانمیرزا توسط کانون‌های فرهنگی و هنری انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته های گوشت متبرک قربانی به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: این اقدام در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

کد خبر 1030059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha