اهدای ۳۵۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند در قزوین

حق گویان گفت: ۳۵۰ تبلت به ارزش یک میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند در قزوین اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهرعلی حق گویان» در مراسم اهدای 350 تبلت به دانش آموزان نیازمند که شب گذشته (یکشنبه 3 اسفند) در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان قزوین برگزار شد، بیان کرد: 62 هزار نفر در استان قزوین زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و ۳۰ هزار نفر هم کمک های موردی از کمیته امداد دریافت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در این بین 8 هزار و 350 دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد هستند و خدمات مختلفی به این دانش آموزان ارائه می شود که با توجه به شرایط امروز جامعه، مجازی شدن آموزش ها و نیاز دانش آموزان به گوشی هوشمند و تبلت، کمیته امداد در این راستا اقداماتی را داشته است.

 

وی عنوان کرد: امروز 350 تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان به ارزش یک میلیارد تومان اهدا می شود و تاکنون هم کمیته امداد یک هزار و 415 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده است.

 

حق گویان با اشاره به رویکرد کمیته امداد در توانمندسازی خانواده های زیرپوشش تصریح کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد، توانمندسازی خانواده تحت حمایت است که یکی از اقدامات در این مسیر ایجاد اشتغال است و خوشبختانه استان قزوین در زمینه تعامل با بانک ها و توجه مسئولان به این حوزه وضعیت خوبی دارد.

 

در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی لازم است با کمک به یکدیگر تلاش کنیم تا مشکلات جامعه کاهش یابد.

 

«هدایت الله جمالی پور» خاطر نشان کرد: امروز کرونا شرایط سختی را برای همه کشورها و کشور ما به وجود آورده است و راه اندازی سامانه شاد برای بهره مندی دانش آموزان از مطالب آموزشی و دور نشدن از فضای کسب علم و دانش، ظرفیت خوبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: ان شاالله از ظرفیت خیران و مردم نیکوکار برای رفع مشکل دانش آموزان نیازمند برای حضور در سامانه شاد استفاده شود.

 

کد خبر 1030073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha