۴۱ فقره از اسناد مالکیت حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اخذ شد

فاتحی نژاد از اخذ ۴۱ فقره از اسناد مالکیت حسینیه و زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ فقره سند مربوط به حسینیه اعظم و ۶ فقره سند مربوط به زینبیه اعظم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسینیه و زینبیه اعظم زنجان دو مکان مذهبی شهر زنجان هستند که در روزهای هشتم و یازدهم محرم، میزبان جمع کثیری از عاشقان امام حسین (ع) هستند.

 

محمدتقی فاتحی‌نژاد با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های مختلفی در حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امروز این مکان‌ها به اماکن فرهنگی تبدیل شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه 41 فقره از اسناد مالکیت حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اخیرا اخذ شده است، گفت: از این تعداد 35 فقره مربوط به حسینیه و 6 فقره مربوط به زینبیه اعظم زنجان است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از وجود ۴۷۷ موقوفه در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: این موقوفات دارای ۶ هزارو ۲۷۲ رقبه است که در موضوعات مختلف وقف شده است.

 

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ، استفاده بهینه و افزایش موقوفات اشاره کرد و افزود: حفظ و احیای موقوفات نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون، دقیق و موثر است که به صورت مستمر انجام شود.

کد خبر 1030099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha