برگزاری جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز

کربلایی حسنی از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز به همت سازمان فرهنگی شهرداری اراک خبر داد.

«علیرضا بیاتیان» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلادت با سعادت حضرت علی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز خبر داد و گفت: این نخستین بار است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، جشنواره ملی موسیقی را شروع کرده است.

 

سرپرست شهرداری کلانشهر اراک افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان سال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی با اشاره به مقرارت این جشنواره ملی بیان کرد: علاقمندان و هنرمندان می توانند تنها یک اثر تکنوازی در قالب یک قطعه فیلم حداقل به مدت 3 و حداکثر 5 دقیقه با حجم حداکثر50 مگابایت به همراه نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت و مشخصات قطعه خود به آدرس navafarak@gmail.com  و یا شماره واتساپ 09036472496 ارسال نمایند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: فایل های تصوریری ضبط شده توسط گوشی همراه به صورت افقی به صورت خام و بدون افکت صدایی تهیه و ارسال گردد و تکنولوژی موسقی ایرانی صرفا با سازهای تار، سه تار، سنتور، قانون، کمانچه، نی، دف، تنبک، عود، تنبور، دوتار، ویلن، پیانو، و صرفا در حیطه فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

 

بیاتیان با اشاره به اینکه حق نشر کلیه آثار منتخب جشنواره موسیقی نوای نوروز با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است، ادامه داد: رعایت پوشش اسلامی بانوان جهت تهیه کلیپ ارسالی الزامی است، فایل های غیر تصویری در این جشنواره پذیرفته نیست و در ابتدای هر قطعه هنرمند باید نسبت به معرفی خود و شهر محل سکونت اقدام نماید.

 

سرپرست شهرداری کلانشهر اراک آخرین مهلت ارسال آثار را 22 اسفند سال جاری دانست و بیان کرد: این جشنواره در رده سنی 13 تا 25 سال و 26 سال به بالا برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ملی به همت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در پایان به برگزیدگان این جشنواره ملی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایایی نقدی اهدا می شود.

کد خبر 1030107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha