ارتقای سطح علمی روحانیون کردستان از اهداف راه‌اندازی مرکز تخصصی امام شافعی است

حجت‌الاسلام غلامعلی گفت: تقویت حوزه‌های علمیه در کردستان و ارتقای سطح علمی روحانیون از اهداف راه‌اندازی مرکز تخصصی امام شافعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی معاون آموزش و پژوهش شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در نشست هیئت امنا و اساتید مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی کردستان اظهار کرد: تقویت حوزه‌های علمی در کردستان و ارتقای سطح علمی روحانیون از اهداف راه‌اندازی مرکز تخصصی امام شافعی استان است که باید به توانمندسازی ماموستاها و روحانیون بپردازد.

 

وی بیان کرد: هر اندازه ماموستا و روحانیون توانمندتری داشته باشیم به همان میزان از جامعه دینی قوی‌تری برخوردار خواهیم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: مرکز تخصصی کردستان با یک مطالعه دقیق راه‌اندازی شده که باید به توانمندسازی ماموستاها و روحانیون بینجامد.

 

معاون آموزش و پژوهش شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت اعلام کرد: تقویت باورهای دینی در جامعه باید مدنظر روحانیون قرار گیرد چرا که هر اندازه اعتقادات دینی مردم قوی‌تر باشد آمار بزهکاری اجتماعی پایین‌تر خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام غلامعلی کادرسازی برای جامعه علمی و دینی را از دیگر اهداف مرکز امام شافعی دانست و گفت: مدارکی در این مرکز به افراد داده می‌شود که باید با دقت کامل تکمیل شود.

 

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور نیز در این نشست اعلام کرد: راه‌اندازی مرکز تخصصی امام شافعی کردستان از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است که حرکت موثری برای تربیت روحانیون تخصصی و توانمند است.

 

ماموستا امین راستی بیان کرد: باید افرادی در این مرکز تخصصی تربیت شوند که بتوانند جوابگوی شبهات مسموم دشمنان باشند و برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

 

کد خبر 1030155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha