۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

 نورالله دلخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده که این میزان حمل کالا توسط ۱۱۹ هزار و ۵۵۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.
 
 
 وی افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.
 
 
 وی یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.
 
 
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون به منظور افزایش ضریب ایمنی راهها در سطح استان بیش از 13 هزار عدد تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای استان نصب شده است. 
 
 
 
لخواه اظهار داشت: رعایت موارد ایمنی و توجه به تابلوهای اطلاعاتی به منظور کاهش تصادفات امری ضروری است به همین منظور از ابتدای سال در بحث ایمنی مسیرها، 3 هزار و 552 عدد تابلوهای اطلاعاتی و علائم ایمنی توسط راهداران تعمیر وتعویض شده است. 
 
 
 
وی به سرقت تابلوها و علائم ایمنی و سایر تجهیزات از جمله ترانس برق، چراغ نوری،کابل،گاردریل و .. اشاره کرد و گفت: از اول سالجاری تاکنون سرقت علائم و تجهیزات راهداری در محورهای مواصلاتی استان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت مالی برای این اداره کل داشته است. 
کد خبر 1030157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha